Fredag 17 september och skälen till att jag röstar rött

SLUTDEBATTEN ägde rum ikväll och jag är nu helt övertygad om att det blir en rödgrön röst. Jag ska rösta på Vänstern!

Morgonen började väldigt konstigt med att jag var i någon slags sömnkoma. Hade jag inte tvingat mig själv att vakna till liv vid 11.30 så hade jag kunnat sova hela dagen. Mycket konstigt, var en sån där utsugande trötthet, som att man förlorat ett helt liv i sömn.
Tog mig igenom (ströläsandes) en tung text om livåskådning med olika filosofiska begrepp, teorier och utredningar, fick lite huvudvärk på det och bestämde mig sen för att dra hem till S.

Under mellanlandningen i Ludvika träffade jag på Saga och Julian, slump. Väldigt fint att få se hennes lilla ansikte igen :) lånade "Gud och Darwin - känner de varandra?" på Ludvika biblioteket och drog sedan hem.

Stämningen är hemma har varit fin idag och det glädjer mig. Skönt att kunna spänna av lite. Alltid när man kommer hem, och speciellt på helger, bjuds det även på en massa godsaker.. haha. Så hittills har jag fått i mig nästan en hel chipspåse, plommonkaka med vaniljsås och en piggelin. Gott, gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback