Måndag 20 september

Den som skrattar och skakar lite på huvudet åt Sverigedemokraterna kan ju titta på hur de har växt i alla kommuner runt om i landet de senaste åren. Det är inte okej. Och det är dags att ta debatten. Se Borlänges resultat. Jag skäms. Ett av världens rikaste länder och vi stänger dörrar, säger nej. Ett nytt parti har växt fram i Grästorp, "Svenskarnas parti". Ni kan ju googla och se vad de står för.

Jag tänker inte sitta passiv i alla fall. Jag tänker ta debatten med de som vågar stå upp för att de röstat SD.

De svider i mina ögon, av flera skäl. Dels deras vision om ett "renare Sverige" och då talar vi inte miljöpolitik. Men också deras totala smutskastande av allt vad genusvetenskap heter. De går emot i princip allt jag står för och nej, jag bryr mig inte om att läsa resten av deras kopierade partiprogram.

Flottiga jävla bönder. Bönder och brats, män och några indoktrinerade kvinnor, förenade hand i hand, vandrandes genom natten.

På agendan står vidare läsning, promenad med Denice, jogging. Tvätten ligger i maskinen och Jimmie Åkesson är på tv:n. Det blåser kalla vindar ute.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback