Tisdag 14 september

Hade lektion på kvällen. Denna gång i i Falun med mina härliga klasskamrater. Ganska tung filosofilektion bland annat, handlade om livsåskådningar/människosyn och hur man konkretiserar vad det är i filosofiska termer. Men nog så intressant alltså! :)

Ikväll är min bästaste Tomas hemma och imorgon kväll blir det lite stund för mig själv för då ska han kolla på fotboll. Jag ska bland annat, under morgondagen, ta sista passet på mitt gym. Med Denice. Men lika glad för det är jag, för idag beställde jag ett hantelset som ska få ersätta styrketräningen på gymmet! :D Ser riktigt jäkla mycket fram emot att styrketräna varje dag.

Sen ska jag också skriva ut papper på biblioteket. - Guld att utskrifterna är gratis, bara papperna som kostar.

Jag längtar till Göteborg. Fast det är kanske inte platsen i sig jag längtar efter utan mer resan. Härligt! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback