Torsdag 9 september

Jaa här blir det inte så mycket annat skrivet än att jag suttit med grammatik hela förmiddagen, att jag trott mig veta vissa saker om det, men att det visade sig vara fel = jag har lärt mig någonting och det är väl bra ?! ^^

Snart ska jag hämta Wowilolloliamom på fritte och när vi kommer hem ska vi laga kotlettas med patatas klyftas och såsi di biarnäsis. Ikväll kommer Totomomasos hit också, efter att han spelat fotboll, vi ska försöka titta på partiledarduellen i "Kvällsöppet hos Ekdahl" på fyran kl 22.40, om nu antennjäveln ligger rätt uppi på taket.

Allt som allt har det varit en totalnajsig vecka hemma i Smedjebacken för jag har fått lugn och ro, tystnad, stillhet och en rimlig dos av en sexåring och hans sätt att tänka/vara = skönt att slippa vuxengrejen en stund. SEN har jag också fått massa skolarbete gjort vilket också är plus i kanten.

Det kanske visar sig att jag åker hem fler längre perioder till Smedjebacken eftersom det gav så gott resultat, det beror på hur folk här hemma beter sig mot varann!

Missa inte när jag inviger "Rock mot högern" på lördag kväll i Ludvika folkan kl 19! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback