Måndag 11 oktober

Hamnade bland bilder på en nyfödd liten unge.. ingen mindre än ungen till en gammal kärlek till Tomas.. Sen börjar man tänka och föreställa sig saker och i dom stunderna blir man ju lite FITTTAAAAAAAA DRA ÅT HELVETE ANALHORA.... till livet alltså.

Hahaha oj vad jobbigt. Men I'll get through this. Om några månader kanske jag skrattar åt mig själv :) Hahaaa! Aj aj! Inatt drömde jag att vi blev tillsammans igen, jag hade lyckats "fixa" allt som var krångel innan. Blev nog lite besviken när jag vaknade, tji fick jag!

Klockan är 9.10 och jag har redan dragit igång högtalarna. Så fort huset är tomt vrider jag upp volymen!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, händer ikväll då? :P

2010-10-18 @ 14:26:08
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0