du. och inte med nån jävla stor bokstav.

jag kommer inte glömma vad du precis gjorde.
du hånade att människor lägger ut precis vad de känner, dagböcker och så vidare på facebook.
du hånade mig.
du hånade min kärlek.

vet du vad, jag hånar dig.
för du är en förtryckt, instängd och rädd jävla människa som jag inte vill ha något mer att göra med.

sitt där på ditt rum. var ute bland dina få rädda vänner.
använd dig av din artighet för du kommer aldrig någonsin våga älska, och du kommer aldrig bli älskad.
och dina jävla päron kommer dö. och du kommer få ta hand om dig själv.
om du inte skaffar dig en kvinna som kan göra det åt dig men vet du vad: MINDRE TROLIGT, eftersom du är så falsk. genomskinlig.

jag vågar älska och jag är stolt över mig själv.
nu virvlar mycket arg energi runt i min kropp efter att jag har insett.
hur lite du bryr dig.

när den lagt sig ner som nysnön, kommer du vara död.
och jag bara spottar på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0