Måndag 18 oktober.

Föreställer mig din nästa tjej. Halvful, halvsöt, dum.
Tom, korkad. Innehållslös.
Pantad. Flickig, full av skitsnack.

Sex under täcket i mörkret, kort, kroppslig njutning, kärlekslöst.
Hon kommer inte stanna särskilt länge efter att hon upptäcker att du inte kan ge.. Fångad i ditt eget egovacuum..

Eller så stannar hon, nöjer sig med mindre.
Fortfarande lika pantad, blåst.
Jag hoppas du kommer trivas med henne.. Att du får ut maximalt av livet på det sättet.

Att ni kommer leva ett långt och kärlekslöst, instängt liv tillsammans. Fördomsfyllt, i rädsla tillsammans. Fostra era pojkar till pojkar, flickor till flickor. Överföra rädslan på era barn, aldrig se världen, aldrig möta kärleken. Och djupt in i nattens mörker ska du längta efter mig, för jag är så mycket mer, så mycket mycket mer, än det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0