Magsjuka

Jahaja. Här kör vi slim down på aspstigen med lite magsjuka! Fy fan. Hittills har jag inte vomiterat och jag gör mitt bästa för att låta bli. Magen låter som en trasig torktumlare och gör ont. Mina bröder ligger utslagna i soffan, William inlindad i en filt likt jesusbarnet och Simon som hade "spytt upp tarmarna" inatt. Låter ju mysigt?

Varför bli sjuk när mamma åker bort?
Varför bli sjuk när mamma har fyllt kylskåpet, skafferit och frysen med godsaker till oändliga höjder?

Kom på ett nytt skämt:
"När vi var små var vi så fattiga att far höll för munnen på oss när vi hade magsjuka, inte slösa på resurserna sa han".
Usch vad hemskt.

Nja, nu lägger jag mig på sängen och skiter i den här morgonen. Har sovit som en fisk på torra land. Inte särskilt bra alltså. ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hejsan, vad göres? :)

Postat av: Mitra

vart har mamma åkt? skolan eller?

Postat av: Mitra

krya på er förresten!!

Postat av: Sara

Ja, precis, Ingesund :) Hon kommer hem imorgon kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback