Det var riktigt illa

Vilket krafttag igår, ställde klockan på halv 8 för att gå till gymmet, slutade med att jag gick dit halv 12. Men ändå. Tränade armar, axlar och skuldror i friviktsgymmet samt begav mig för att se hur det stod till med konditionen.. och det var riktigt illa. Haha. Nåväl, jag har andra mål nu. Snygga armar får bli prio ett.
Först ska jag försöka fetta bort överflödsfett och sen ska de få muskler jag har tränas upp.

Idag blev det en runda med stegräknare runt ena handleden och vattenflaskan i andra handen. 5700 steg slutade jag på, resten tar jag nog igen då jag lär springa upp och ner för trappor då det är tvättdag idag.

Imorgon blir jag ledig igen efter 16. Kanske blir läge att gå till gymmet för att köra ett överkroppspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: