Thu: April 22, 2010

Jag kommer ha ungefär 3200 kronor jag ska leva på från och med imorgon till slutet av juni. Eller juli kanske, för vad skulle jag få för lön i slutet av juni? Det inkluderar mitt besök från västkusten, peace and love, midsommar, Tomas födelsedag etc. Helt jäkla ohållbart men vad ska man göra, jag försöker att inte tänka på det i alla fall.

Det är en helvetes pessimistdag idag precis som horoskopet i tidningen sa och det får väl vara så. Vi har i alla fall tvättat på fm, nu har Tomas dragit iväg på det han skulle göra, deklarera, jobbmöte, och sen nån form av tv-spel hos sin käre lille vän.

Själv tänkte jag sitta här och ruttna bort.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback