Tue: April 27, 2010

 

Fikade med Saga igår. Har fan blivit en återkommande veckogrej, gillar dej <3. Glömde skriva att även Ludvika kommun ringde in mig till en intervju nu på fredag - BAH! Tre intervjuer..! Snacka om att livet tar sina vändningar. Plockade även fram min gamla gröna mulle-jacka igår. Ja, den är ju också användbar. Har på tok för många jackor egentligen..



Häpp!

Idag drog Tele2 mobilräkningen så nu har jag 2700 på kontot ungefär. Blev fel när tidningen skulle betala ut artikel-lönen till mig så det gick in på syrrans konto. Nu är det påväg tillbaks hoppas jag! Så då kommer jag ha ca 4000 kronor att leva på tills juli. Fixar jag väl! Ska nog föra över alkoholpengarna till Peace and love på en gång..;)

Idag kommer Emelie Andersson a.k.a kioskisen upp till Borlänge, roligt som fan! :D Får se vad vi hitter på om det blir en sväng till kuppen eller en kaffe i solen, har i alla fall tänkt presentera henne för Tomas :) måste ju få visa vem det är jag mobbat lärare, garvat satan och kollat på killar med genom alla år.. Haha! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback