Sun: Feb. 21, 2010

Har tagit en långpromenad idag och solat. På eftermiddagen fick jag höra att señora Gloria och Maria Luisa hade köpt frukt till mig - honungsmelon, apelsiner, ananas.. och jag som köpte en hel ananas själv! Och papaya. Tog mig en frukttallrik och njöt gött i solen.

Kollat på halva Snabba Cash (JOEL KINNAMAN!). Har även Avatar och Inglorious Bastards på nedladdning. Tankar så mycket jag kan här i det laglösa landet ;) . Duktig som jag är har jag i princip skrivit klart artikeln till tidningen också. Klapp klapp!
På kvällen bjöd Gloria, krut-tanten utav helvete, och hennes väninna mig och Maria Luisa (hembiträdet) på "kvällsmål", tortillas med mycket majs-massa och ost inuti, var lite för mycket för min smak.. men trevligt var det! :)

Ser fram emot morgondagens jobb, hoppas jag får filma barnen nu. Ska ta mig en morgonpromenad till hemmet, tror det kommer gå på en timme ungefär, tröttnar jag får jag väl hoppa på bussen längs vägen. Wish me luck! Nu ska det hållas igång. Pussel å kram, nattinatt



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback