Wed: Feb. 3, 2010

Var jävligt trött imorse när jag klev upp. Varför skulle jag gå upp när jag och min älskling kunde haft sovmorgon och gosa? Därför att jag skulle kunna dööö för konsten.. :D Gick bättre än någonsin att repa idag trots en lite rosslig morgonröst. Spelade så jag började blöda vid tumnageln, därför det lät så jäkla bra kanske.

Nu sitter jag hemma i Smedjebacken, så skönt! Kylskåpet är så fullt! Haha. Åt en jäkligt god lunch, mjukt fullkornsbröd med ägg, majonnäs och tomat. Om 40 minuter ska jag ta spruta :S Är lite sugen på att kanske köpa en vinare till mamma och mig ikväll, bara för att det är så mysigt :) hihi.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback