2: Sun: Jan. 3, 2010

Ok, man LÄR SIG under resans gång!!!
Jag har lärt mig att jag aldrig mer ska mixa vitkål i en mixer tillsammans med tomat och dijonsenap för att det helt enkelt smakar SKIT! :D

Däremot den juicen som jag skrev tidigare blev jäkla supergod alltså. Nu förstår jag Anna Anka som har rå vitlök i allt. Kan mycket väl tänka mig att dricka en sån när jag har lite bråttom om morgnarna (fast det händer aldrig ;).

Nåväl, dagen flyter på bra. Har tentat lite (YES), ska gå till gymmet om 20, träffa Denice och gå en timme på löpbandet (kan likaväl gå ute jag vet, men nu vill jag ha lite människor omkring mig). Efter det tänker jag nog gå och handla lite protein i form av gröna linser och ev. lax eller bönor, jag tvivlar mer och mer på att vara utan det HELT i en vecka. Och så till sist får det bli en sen men fin detoxlunch :)

Åh, livet är så älskigt <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback