Fri: Jan. 8, 2010

Vaknade av att Tomas låg och kliade mig på magen.. usch sånt är nästan förbjudet att skriva här.. men så är jag ju lite mer liberal av mig ;) mysigt att vakna så i alla fall!

Tro på fan att det inte blev någon klättring igår HELLER!! Fanns inga instruktörer där som kunde säkra. Så jag och Felicia surade, köpte triss, åkte hem och gjorde Guacamole och åkte sen ut till Täkt :) Bestämde att vi ska träna idag istället.

Alltså den kvinnan är fascinerande dum i huvet.. när hon skulle gå ur bilen i Täkt så fastnade hon i sin väskrem och stupade rätt ner i snöhögen xD. Sen när jag hade lämnat av henne hos Viola i stan och börjat köra iväg, så sprang hon som en dåre efter bilen och skrek "SARA, SARA VÄNTA, SAARAAA" för hon trodde att hon hade glömt väskan i bilen.. sen upptäckte hon att hon höll i den, då skrek hon "FAN VAD DUM I HUVVE JAG ÄR!!" mitt bland folk, det kallar jag genialiskt..nej hon har inte damp! ;)

Saknar den tiden när vi var små idioter båda två! "Vad ska vi göra imorgon?" - "Leta burkar och köpa godis?" - "Mm". Så dum i huvet som jag var när jag var liten vill jag bli igen.. livet var så otroligt skönt xD

Nu var det jääätelängesen jag tränade styrka på gymmet, är lite nervös för det! Men någon gång måste man ju börja, och lika bra att ta smällen nu innan Denice åkt till Egypten och kommit hem och vi ska börja träna!

Well, har skjutsat Tomas till jobbet (sett till så han kom försent ;), ska få i mig lite frukost och östrogen snart, tar nog direktbussen till Smedjebacken ikväll :) jag, mamma o wille ska kolla på Lets dance! 14 dagar till min 20årsdag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback