Fri: Mars 5, 2010

Nu behöver jag verkligen komma härifrån! Det har ringt 15-20 gånger sedan 07.00 imorse och jag hatar den där j*vla högljudda signalen, precis utanför min dörr. Det ringer på dörren var och varannan timme, och utanför mitt myggnät till fönster står "hushållsnära tjänsten" Alvaro och tvättar bilen som han har gjort i en timme.

Jag känner mig helt enkelt trängd och magen blir inte bättre, fan. Åt en dl ris till frukost och det var ju inte särskilt smart kanske, men jag har ingen lust att käka soppa när jag ätit dåligt sedan i måndags.

Men det blir inte bättre för att jag sitter här vid bloggen och klagar, jag vet. Har snart laddat hem hela Camilla Läckbergs ljudbok "Fyrvaktaren" så jag får väl fly till någon park någonstans där jag kan sätta/lägga mig och lyssna. Synd att jag hade bestämt med Tomas att prata lite på msn, men nöden har ingen lag, orkar inte vara i det här huset idag.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback