Wed: Mars 10, 2010

Fin kväll! Åh Guud vad jag kommer sakna Monica.. Världens snällaste människa tror jag hon måste vara. Här kommer en bild på henne:


Vi gick som sagt på bio i Plaza Galerias. Så kul att vi blev så många! Efteråt ville australienskan äta så vi satte oss på random restaurang.


Från vänster: Johanna, svenskan, Melissa, australienskan, Monica, mexikanskan, hennes syster, och Anna från Jersey - supertanten!




Älskar att jag ser så klar i huvudet ut på den här bilden ^___^

Vi såg som sagt Alice i underlandet i 3D, det var bra coolt men inte lika coolt som jag förväntat mig. Huvudsaken var sällskapet dock! :) Gud, mitt engelska uttal är så hemskt, just nu känner jag verkligen att jag pratar spanska bättre än engelska.

En liten sak bara.. daaamn vad pengarna rinner iväg ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback