"Det dom aldrig nämner"

Håkans nya album är bra! Gillar "Shelley", "Det dom aldrig nämner" och "Man måste dö några gånger innan man kan leva".

Idag ska jag plugga och köpa skor. Är sugen på skor med lite högre klack.. stövlar eller nåt.
Idag är sista svarsdagen ang. lägenheten. Har tackat ja till 2 st, peppar peppar. Borde få veta på måndag hur det blir.

Imorgon kväll har jag två alternativ att välja mellan - fest på Wasabryggeriet eller filmkväll i Avesta/Krylbo. Festen blir nog lite krånglig att försöka gå på, eftersom jag inte har någonstans att sova i Borlänge längre. Avesta blir också krångligt eftersom jag på söndag spelar i bygdegården utanför borlänge, måste ju lösa hur jag ska åka med gitarren osv.
Jag får skjuts från borlänge-stan och 300 spänn, vilket kommer bli ungefär hälften av skokostnaden. Skönt!

Sen förstår jag fortfarande inte att du inte är kär i mig längre, men det tar väl ett tag att sjunka in.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback