Ett riktigt Sarahem

Vi åkte och tog en kik på lägenheten ikväll igen.. åh. Jag kan inte med ord beskriva hur underbart det kändes att se mitt namn på dörren, på listan i trappuppgången. Se mitt kök, mina garderober, mina skåpsluckor, min madafacking spis!.. jag känner sånt lugn i kroppen! Helt underbar känsla. Sen att huset är ett mysigt tvåvåningstegelkomplex i typ 70-talsstuk är ju också så mysigt!

Imorgon packar jag bilen tidigt och åker till lägenheten. Ska installera alla prylar, fixa, dona, mäta, och börja på ett fotokollage med mina utskrivna foton från Mexico. Mest av allt ska jag bara vara. Hemma hos mig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback