Fredagsmys

Jag tror jag har mognat såpass att jag förstår vikten av att fortsätta med mina vanor nu, de som jag etablerat och mår bra av. Det vill säga äta gott, av kött och grönsaker och allt livet har att erbjuda, träna för att kroppen bara älskar det, sova i tid. Det kanske är viktigare nu än någonsin till och med, för att orka med. Det är INTE läge att antingen tröstäta eller inte något alls. Helt helt fel.

Ikväll åt jag första riktiga måltiden på länge, det var dags. Kött, ris och grönsaker med sås. Godis till efterätt. Känns helt rätt och jag behövde inte ens tvinga i mig. Go Sara!

Gammelgumman längtar till stillheten i det tysta. Om jag inte vore allergisk skulle jag dessutom ha en katt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback