It aint over 'til it's over

Bytte jackan igår på kupolen, resåren gick sönder efter en dag. Tur att dom hade bra personal som fattade och gav mig en ny.

Tittade även på lägenheten i domnarvet. Fy fan säger jag bara! Dom hade ju installerat spis där, och frys fanns! Blev så enormt positivt överraskad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Rummet var vitmålat och toaletten liten men helt okej. Köket var alldeles lagom stort och lägenheten låg på andra våningen.

Fan, jag måste få den här lägenheten. Låg alldeles vid en stig som går ned till älven, min älv, som jag känner mig trygg vid.

Träffade på Denice, Emelie och Mimmi på kupolen sen <3.

Vid 17 stack jag till jobbet och kvällen där förflöt på bra, han trallade och sjöng, det enda som krånglade var tandborstningen men sovandet gick problemfritt.

Låg och smsade med Tomas från 21-01. Det var ganska tufft men behövdes. Krävde ett "beslut" och det är slut nu, definitivt.
Men it aint over 'til it's over. Jag har några saker jag ska säga till honom innan han slipper mig. Som jag hoppas kommer göra honom till en lite starkare person även om det kommer svida. Jag skiter i allt.

Behöver börja på en våldsam och krävande sport, inte så mycket teknik som styrka och uthållighet. Det jag kommer på är boxning/boxercise/body combat. Måste fixa det, snart.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback