Lediga lördag

Jag, mamma, Simon och Wille tog en tur till Nisses på morgonen. Resulterade i två stora kastruller, ett knivset med träbehållare, en ballongvisp och en ny handduk :) på vinden hittade jag ett bestickset, en till stekpanna, kökshanddukar, ett 16-delarsset med porslin och lite andra gamla grejer som jag dammade av. Så nu är mitt rum helt fyllt med massa grejer som bara väntar på att få installeras i ett hem.

Vet inte alls hur det blir ikväll, orkar inte tänka. Enklast kanske vore om jag skippar festen ikväll och åker till Borlänge direkt imorgon. Måste skriva en låtlista också. Tror det blir mest svenska låtar.

Annars har jag grejer att läsa om ekofeminism och miljöetik. Blir nog gjort någon gång i framtiden...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback