Miles of windless summernight air

Omtumlande dygn.

Inställd yoga igår.

Resten orkar jag inte berätta här.
Har inte sovit så mycket inatt.

Imorse träffade jag Per på kupolen, vi skulle till och äta lite på McDonalds men när jag satte mig fick jag panikkramp i underlivet. Ställde mig upp för att det skulle gå över men icke. Började svettas, blodet steg upp i huvet och det började dåna. Svimmade och slog huvudet i bordet. Väl nere på golvet började svetten rinna ur pannan på mig. Folk ringde ambulansen så jag och Per har spenderat dagen på Falu lasarett. Han inte äta upp min mat ens en gång.
Fick göra gynundersökning och ultraljud och det visade sig att jag hade en vattencysta som är ofarligt.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Shirin

Oj! Läskigt...vilken tur att det inte var något farligt!

KRAM

Postat av: Alicia

Åh min vän, jag hoppas att du mår bättre! <3

Postat av: Sara

Tack vad ni är gulliga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback