Ok

Det går framåt med skrivandet.
Ingen stress Saris!

Faan vad jag längtar till ett gym.
Längtar efter hård styrketräning.
Mitt sätt att släppa allt i huvudet och kroppen.
Sättet jag kan få ut känslorna i annat än förhastade beslut, jobbiga bloggtexter eller olämpliga sms.

Annars hamnar jag där. I behovet av att någon alltid ska se mig.

När jag tränar löser jag problem omedvetet, släpper dom åtminstone.
Släpper allt det där irrelevanta, ologiska, de där känslorna som försöker tala om "sanningen" för mig.

Det är också ersättningen för kroppskontakt, för när jag tränar strömmar alla goda känslor i kroppen, precis som vid beröring eller sex.
Jag behöver inte vara med någon som inte vill vara med mig, oavsett vilken kille det är.
Jag förtjänar min egen goda behandling.
Mitt eget sällskap, dude.
Min egen kärlek. :)

Nu blev tre Jack Johnson-skivor nedtankade och klara! :)

Många möten med vänner inplanerade den närmsta veckan. Vet att det kommer göra gott. <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback