The mess you left behind

Har varit iväg och tittat på lägenheten nu vilket dessvärre inte var någon höjdare. Badkaret var inramat i nånslags fångkabin från 60talet och persiennerna trasiga. Killen som bodde där var inte heller så positiv. Hyra, el, bredband och busskort skulle gå på över 5000 i månaden vilket känns för mycket! Trots att jag kanske skulle ha extrajobb vid sidan av. Ska jag lägga 5000 kr i månaden på en lägenheten så ska den vara fräsch.

Nu har jag stängt ner facebook tills vidare, för att undvika att sitta där och känna mig ensam hela dagarna. Återkommer när jag utvecklats till Sara 2.0 (- snart i din webbläsare!) och här i bloggen kommer jag att skriva som vanligt (tack för att ni läser).

Idag är första dagen som humöret varit någorlunda jämnt, känns skönt.
Mycket tankar som cirkulerar men jag lägger mindre vikt vid dem.

Nyss tänkte jag säger du att vi ska umgås som vänner så gissar jag att vi håller kontakten max en vecka (märk: vi = jag). För visst är det jag som håller kontakten, så har det ju alltid varit.

När jag är trygg och stark i sinnet känner jag inget behov av att höra av mig. Och det må vara en tråkig tanke, men du får mig inte heller att vilja höra av mig om det inte vore för saken att kämpa för ett förhållande. Vilket du uppenbarligen inte vill. Så vad ska vi prata om som vänner? När du visat att du bara är intresserad av dig själv. Vi ska inte prata om någonting, för då begraver jag oss. Tar bort alla bilder på dig, alla dina sms, slänger ditt nummer, bryr mig om andra.

Varit på högskolan i Falun också, inte ens kursreferensen var på sin plats, vilket innebär att jag inte kommer kunna läsa boken tills tisdag (!). Men det ordnar sig, jag får ordbajsa nåt.

Imorgon ska jag träffa Saga, Per och på jobbintervju i Ludvika. Känns som att det kommer bli en fin dag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback