You made my day

Släppa facebook var bara en dum idé, jag kommer inte sluta hänga där, kanske bara hänga där FÖR MYCKET. :) Varför göra sig mer ensam och begränsa sig?

Idag har varit en underbar och fantastisk dag.

Började dagen med arbetsintervju. Arbetet i sig kanske inte blir mitt, men jag (be)visade för mig själv att jag kan, hela processen - ringa och fråga om arbetet, vilket i sin tur leder till att dom ser att man är intresserad, vilket leder till intervju :). Jag var ärlig och sa att om dom hittar någon som bor närmre som dom tycker passar bra så blir jag inte ledsen om dom väljer den personen istället, men att jag gärna är villig att prova om dom verkligen behöver en vikarie.

Sen träffade jag min PER! Det var typ dagens grej (Saga du med ändå). Jag blev lite påmind om vem jag är och att jag har en sån jäkla fin vän i honom och att han finns där.

Efter Per åt jag två sushilaxbitar med Saga och vi fikade och det var mysigt och hon sa att våran yoga börjar på tisdag (!).

Sen har jag glömt och säga att jag har fått nys om en lillstuga i Borlänge som blir ledig så jag ska åka och kolla på den i veckan!
Och ja allt händer nu.
Ingenting är säkert eller stabilt.
Men jag lever!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Alicia

Du är och kommer alltid vara Superpowersara! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback