Snart JAG!

Varvar spanskan lite med en liten lista på framtida inköp :). Kommer någon på något mer jag behöver lägga till - eller har tips på någon som skänker bort hemmaprylar - så kommentera :)

Kaffebryggare - 250:-
Klädbyrå 600:-
Högtalare 300:- (Tack Shingo!)
Dammsugare - check
Soffa - 1250:-
Kastrull, glas - 300:-
Taklampa - 700:-
Bord 1000:-
Tv - check
tvbord - check
Mattor - check
Hyllor - 200:-

4700:-

Hantlar  - 200:-
Underkläder 200:-
Jacka - 500:-
Ny mobil - 1000:-
Busskort - 290:-

2190:-


Kommer fyllas på med tiden!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Matilda

Hej! Jag köpte en riktigt fräsch perkulator idag för 125 kr,second hand förstås. De är svindyra annars...Vi har redan en kaffebryggare hemma så du kan få köpa av den av mig om du vill. Blev ett inpulsköp.hehe och du behöver den nog bättre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback