Fredag 24 september

Hemma igen och med en massa plugg att fixa!

Spelningen på kafét var hur mysig som helst, det var så många där som jag känner! Och kafét blev fullt. I vissa låtar hade jag ingen medhörning alls vilket gjorde att jag låg under tonen ?! vilket aldrig hänt mig förut, skittråkigt. Men majoriteten av låtarna tycker jag att jag fixade bra :) <3 Shit vilket skönt folk som var där, stannade ända fram till 23 när de stängde och satt och bara snackade om allt. Verkligen kontraster till att vara i Borlänge, hur underbart som helst med intelligenta, kreativa, analytiska och softa människor.

Skulle sovit hos Linda men det visade sig att hon hade Två katter!.. Och jag är superallergisk. Så jag fick sova hos Axel. Hans brorsa är i sydostasien och backpackar vilket innebar att jag fick hans rum helt för mig själv :)

Hela onsdagen spenderade jag i Skövde hos Astrid. Det var verkligen fint, jag kom lite underfund med att vårterminen nog ska spenderas i Mexico.. längtar dit med hela min själ. Kommer verkligen göra mina språkstudier gott också :) <3 måste till palmerna, solen, havet, stränderna och folket på gatan. Astrid ska dra också, fast till Australien, så vi peppade varandra lite.

Onsdagkvällen spenderade jag med Momo. Var ganska lämpligt, för tidigare under dagen fick jag en tilläggsavgift på spårvagnen på 1200 kr för att jag hade skickat efter min biljett "en minut försent". Så det var helt rätt att träffa Momo, han skrattar ju bara åt allt, så vi gick upp till Chalmers och skrek, förbannade SD, invandrare, svenskar, Västtrafik, män och alla andra grupper i samhället som förtjänade att få sig en känga. Sen fick jag en massage han var skyldig, shit vad skönt det är med någon som verkligen kan kroppar.

Nu är jag hemma igen och försöker ladda om inför skoldag i Västerås imorgon :) Jag och Tomas skulle åkt till Falun och fikat och gått på stan idag men shit, det ösregnar ute.. får väl se vad som händer.



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Alicia

Åh Sara (kom ut ikväll) vad jag har dåligt samvete för att jag inte kunde komma! Praktiken är verkligen allt och lite till, även om det är hur kul och spännande och utmanande som helst. Det glädjer mig att det gick så bra, och att så många du tycker om kom! Jag hoppas också att resten av vistelsen i Göteborg var hur fin som helst, och det verkar den ju varit :) All kärlek och massa fina tankar till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback