Lördag 11 september

Jag är inte nervös, bara helt oförmögen att få någon slags ordning i hur jag ska spela mina låtar ikväll. Fem stycken varav två är covers. Två av mina egna som jag är osäker på. Båda kan spelas antingen lugnt eller snabbt? Får väl ägna dagen åt att komma på det.

Gårdagen hade vi mys här, köpte favoriten Österrikisk gulasch, bröd med soltorkade tomater, naturgodis, ost och kex, listan var lång..

Stina kommer från Ekerö och lyssnar ikväll och efter det beger vi oss nog mot Saga och Julian för lite chill! :)

http://ludvika-grangesberg.vansterpartiet.se/?p=456


Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Lycka till!

Postat av: Sara

Tack! :)

Postat av: Alicia

Åhåhåh du får skriva och berätta hur det gick! Superbra skulle jag tro, men ändå, jag är nyfiken!

Postat av: Sara

Det gick så bra, som man kan läsa ovanför! Men framför allt var det kul, och det där begäret stillades, att få spela... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback