Måndag 13 september

Blev inte alls något plugg idag, herregud! Vilken odisciplinerad människa jag är. Istället har jag skrivit en ny låt och druckit kaffe-snackat skit-handlat på Willys-med Denice. Var skönt :)
Gick 12000 steg idag, riktigt nöjd, kan ta det lugnt imorgon och bara fokusera på läsandet.

Jag ska spela i Göteborg nästa tisdag! Hur kul som helst. Kommer få träffa Axel, Alicia, Momo, Linda och massa andra göteborgsmänniskor, och göra något jag älskar, spela och sjunga! Jag stannar dessutom till torsdagen vilket ger mig en liten minisemester, hi-hi!

En väldigt glad kväll :)
Sweeeet kisses

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Alicia

Helfint! Det ser jag verkligen fram emot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback