Söndag 12 september

Gårdagen var så himla bra på alla sätt! Jag och Denice drog till kupolen på förmiddagen där jag inhandlade en svart ögonskugga för att bota min nervositet. Blir alltid multinervös i sista minuten. Sen drog jag och Tomas till folkan. Denice och Robert kom vilket gjorde mig himla glad, sen dök Stina, mamma, pappa, Simon och William upp, Tomas var där och Jenny och Johan, samt en del vänsterfolk och musikkillar!

Första låten var jag skitnervös och virvlarna vibrerade när jag sjöng vilket gjorde att jag tappade fokus men tydligen hade det inte märkts någonting! :) Körde Misery, Någon form av kraft, Chelsea Hotel och Fake it.

Jag fick så positiva kommentarer om min röst att jag inte visste vad jag skulle göra av det! Det var verkligen kul :)

Resten av kvällen spenderade jag och Stina hemma hos Saga och Julian, blev en del vattenpipa, vodka och massa prat hela natten om allt mellan himmel och jord.

Idag har jag och Stina lagat jättegod lunch och snackat vidare, hon drog nyss och det var lite tråkigt, men snart flyttar dom ju förhoppningsvis till Dalarna så :) <3

Fick nyss reda på att Tomas förlorat en match vilket gör att dom inte vinner hela serien så han är bitter ute i Frostbo :/ jag ska i alla fall tvätta resten av kvällen och imorgon är det plugg som vankas!

min älskade älskling





Stina

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Alicia

Åh så fint att du är nöjd! Tror jag det att det gick jättebra :) Och din röst är ju alldeles underbar, så inte konstigt att du får positiva kommentarer. Låter som en helfin kväll, det glädjer mig!

Postat av: Sara

Tack Alle! Har du filat vidare på några fler låtar än??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback