Förbättring

Wooohooo! Protein ÄGER. Rekommenderar de flesta vegetarianer att käka mycket sånt, eller tillskott, för annars går det åt helvete med träningen, som det gjorde för mig 06-07!

Idag tränade jag på en maskin där man lyfter upp sig själv med armarna, fast med vikt som hjälper till. Det är liksom bakvänt; ju mer vikt du lägger på, desto lättare blir det. Lyfte med ca 59 kilo förut, på några månader har jag gått ned till 50! Det är ju helt suveränt!

Efter träningen idag hände det något jättekonstigt; jag spydde upp allt vatten jag druckit under passet. Det har aldrig hänt förut. Antingen berodde det på att jag druckit för fort (men det tror jag inte, jag drack i lagom takt, som jag brukar), eller så är det nåt tjing i magen. Hoppas att det bara var tillfälligt, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: