Yoga

Jag är nere på 56,5 kilo och det är lite lite om man ska se till BMI. Också om man ska se till min röv, som nästan är försvunnen!

Men så har jag också gått igenom en flytt och massa skit, så jag är mest glad att jag lever.

Igår började yogan = jag tog upp träningen :). Har inte varit ute och sprungit på två-tre veckor bara för att jag inte orkat psykiskt och inte velat äventyra hälsan heller när jag ätit lite dåligt.

Yogan i alla fall, det var helt OK men jag kommer be om lite mer ansträngning nästa gång :) AUM.

Jag har också ett nytt projekt, att skaffa ABS! Ta det hur seriöst ni vill :D. Jag ska i alla fall försöka göra 100 situps varje kväll i en månad, så får vi se hur det går. Idag är dag 4! Snacka om att det kommer krampa i magen men jag ska ge mig fan på det.

Ciao bellas

Kommentarer
Postat av: Elina

56,5 behöver inte vara lite om man är kort :)

2010-10-06 @ 16:55:02
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej, fast jag är 172 cm, så känns lite lite :)

2010-10-06 @ 17:13:47
Postat av: Anonym

Tja, kikade förbi en sväng!

allt bra med dig!? // Luffi.se =)

2010-10-06 @ 17:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: