12 februari

Jag vägde mig nyss.. jag väger 60,9 kilo! Jag har gått upp nästan fyra kilo sen i höstas. Det är okej, men jag hade satt som gräns att jag skulle hålla mig under 60. Det känns lite tråkigt att det skenat iväg såhär, haha, men så är det ju vinter också.. och jag bygger muskler.

Men jag kan definitivt sluta tjocka i mig en massa skit. Den här veckan har jag satt i mig nästan ett halvt kilo choklad, chips, massa glass och en massa skit helt enkelt. Jag tänker satsa på hälsosammare energitillskott istället! Äta bättre måltider och ta hand om min kropp.

Oavsett - allt är ok. Det spelar ingen roll att jag gått upp. Sluta viktnoja nu Sara för fan! Det handlar nog lite om att jag längtar efter närhet också och ersätter det med socker. Do I need? No!

Dags för förändring. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: