Nystart, welcome.

Men tjenare! :-)

Jag läser det senaste inlägget och blir stolt över mig själv där jag är idag.. jag fixade det! Jag klarade mig igenom separationen! Wohoo, jag såg ljuset i tunneln och så vidare.

Efter tre månaders uppehåll, sorgebearbetning och nyinflyttning så gnuggar jag den här bloggen till liv. Det är nytt år och jag har lagt den där dåliga formen av träning i graven, den som jag använde för att döva känslor som jag inte ville ta itu med.

Jag känner liv och energi nu! Och framför allt att jag klarar mig själv på de flesta av livets alla fronter. Såklart med de jag älskar vid min sida :-)

Precis som vid skiftet till 2010, så är skiftet 2011 tid för nystart med träning och bra vanor. I slutet av december 2010 åt jag i princip en godispåse varje dag (tentatider), vilket märks på min kondition. Andhämtningen är inte så smickrande när jag gör saker. Men det är enkelt att få bort, all it takes är några dagars "detox" som i princip bara innebär: fullkorn, promenader, vatten, juice och så det hälsosammaste av allt, snus. :-(

För att strukturera upp lite så ska jag försöka börja cykla mer och gå lite mindre (när det inte handlar om träning). Känner att jag får ont i benen av all gång; medan min överkropp är mjuk och härlig, så är nedre delen platt som en pannkaka. Cykling är ju inte lika stor belastning för trampdynorna och smalbenen vilket blir bra, sen så kanske man kan pump-it-up that ass.

Idag blev det i alla fall en 6 kmpromenad runt älven och upp till Medväga i kanonskön temperatur ute runt -0strecket.
Imorgon, praise the lord. Imorgon ska jag börja träna på Atlantum inne i stan. Jag tänkte köra på två pass i veckan och komplettera med yoga och lite promenader. Så ska vi nog se att det händer grejer med flåset igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: