Lördag

Natten till igår sov jag hos Tomas vilket var mysigt. På dagen sen bjöd jag hem honom på mat och han fick se min lägenhet.

Festen igår blev toppenmys! Ganska sen middag, lite vin och sällskapsspel :) Har en halv flaska vin kvar i kylen som jag inte vet om jag ska dricka opp eller hälla ut.

När jag låste min dörr i mörkret igår så hörde jag ett hest "hej" från nån som stod och rökte i en kavaj-aktig vinterjacka alldeles bredvid. Det var min granne. Oj oj, kunde inte ha blivit mer perfekt granne. Oj oj, där sprang man iväg i tankarna på en gång.

Hahaha. Vi pratade max 3 minuter. Ska bli intressant att se vem han är :)
Nu ska jag ta mig ett bad.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback