Shopping nummer 1000

Känns som att jag bara handlar och handlar varje dag, men kul är det, och det är så roligt att se hur det växer fram till ett litet bo! :)

Idag for jag, mamma & William till staden för att leverera de senast inköpta grejerna. Svängde även in och köpte en dammsugare till bra pris, varsin fin förvaringskorg åt mig och mamma, gardiner, tyg till kuddarna, en handduk och lite stuff. Såhär långt har jag kommit nu! Suddig mobilkamerabild.


Ska sy ett fint överdrag i svart till bordet, just nu ligger det en filt där. Sen kanske försöka fixa ett litet bord eller något till tv:n.
Hittills har jag lagt ut 10 000 kronor på första hyran, inredning & alla nödvändiga prylar. Känns som att jag behöver ligga lite lågt nu framöver med utlägg, men så har jag ju också saker så jag klarar mig. Nu är det mat och sånt i första hand!

Hittade ett bra "recept" på hur man syr kuddöverdrag.. :) det blir två svarta och ett i lilaröd velour!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

Åh då ska jag också sy egna kuddöverdrag. Fast... en symaskin kanske man skulle skaffa sig först.... hm

Postat av: Sara

Haha, ja! Ibland är det bra att ha mammsisar att ta till hjälp och låna grejer. Vi fixade ihop mina tre idag. Blev hemmagjort och bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback