Måndag

Hunnit med lite av varje idag. För att få lite energi så var jag kreativ till en början. Målade av Joan Baez och satte upp på väggen.


Gick sedan upp till Forssa och handlade, svängde in på Ica Domnarvet och hämtade ut kursboken. Linnea jobbade :) kul att se henne.
Försökte läsa lite i boken hemma och det slutade med att jag somnade gott. Internationella relationer på engelska, vilken tvärjävla jobbig kurs det verkar, nog så bra men man känner sig lite dum faktiskt! Genus är barnleken i jämförelse :X
Hoppade över till lite spansk grammatik när jag vaknade igen, där känner jag mig lite klokare faktiskt :)

Ska snart gå upp till Forssa och köpa snus. Imorgon är det föreläsning i Falun på schemat!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback