Mon: Dec. 21, 2009

Nää, nu måste jag börja med essäfrågan tänkte jag lite trött imorse när pojken gått till jobbet. Sagt och gjort, har skrivit 1/3 på andra tentan nu! Har 27 dagar på mig att skriva klart den, samt två kortfrågor på en halv A4 var. Kommer nog att gå precis jämnt upp med alla timmar jag kommer få jobba i januari. Härligt.

Igår fyllde jag på Skype-kontot. Nästa gång jag är själv hemma på kvällen (antagligen imorgon) ska jag ringa Jaimes mamma.. nervöst. Hon bor i Redding, California och antagligen bor inte Jaime där längre. Dock måste hon ju vara bästa källan att få hans telefonnummer på :)

Ska även försöka få tag i Renees nummer till någonstans i Colorado. Denver, Fort Collins, har googlat lite på USA:s gula sidorna men inte hittat något, ska fortsätta leta. Inatt drömde jag att jag faktiskt åkte dit under de tio dagarna jag får för mig själv i Mexico. Grymt.

Var i Smedjebacken igår och hade fått ett bokpaket av Volontärresor. Någon fick-guide över Mexico och en karta. Kändes rätt meningslöst eftersom jag nog känner till det mesta om sociala koder där nere nu, men en uppdaterad karta tackar jag för!

Nu är det 32 dagar kvar tills min 20årsdag och 55 dagar tills jag sticker. Idag läste jag i tidningen att det är vintersolstånd imorgon och att det bara kommer bli ljusare efter det. Har knappt märkt av mörkret när jag levt med min älskade Tomas, antagligen för att vi strålat så mycket :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

aw, snusk-kära hasse där!

Släng gärna in mig på skype om du vill!

emelie.stefansson tror jag att jag heter.

Puss darling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback