Mon: Dec. 28, 2009

05.41 passade det att komma hem imorse! Haha. Hur fan kan man sitta så zombielikt i 10 timmar och bara glo på en skärm?! Men det är så roligt att se hur dom skäms efteråt när de har spelat tv-spel en hel natt. Det bar i alla fall två timmar senare iväg till Hedemora för en lite uppskjuten bilbesiktning :) Carina mådde bara fint och fick bra betyg, jag fick god frukost när vi kom hem..

Har bara slappat och myst och gosat med min älskling idag, såna dagar behövs ibland. Lagade god mat och bara existerade. Skulle ju spela hos regeringssnubben ikväll men jag har blivit lite förkyld och ville inte sitta där och snörvla inför publik. Synd, det hade varit roligt.. 

Om någon timme ska vi se sista Stieg Larsson-filmen på bio. Ska bli så spännande! Luftslottet som sprängdes. Lite trist att det tar slut efter detta. Imorgon ska jag läsa ut Sandbarnet och eventuellt skriva lite på tentan. Blir nog ytterligare en skön dag. Nyår tror jag ska spenderas på landet, låter ypperligt skönt, på tolvslaget vill jag hångla ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Shirin

Om ni var i Hedemora hade ni ju kunnat komma hit på en fika! Bara 2 mil till ju :)

Postat av: Sara

Jaa! Men Tomas var så trött efter tv-spelsnatten. Nästa gång säkert :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback