Sun: Dec. 27, 2009

Huga. Hade uppesittarkväll igår eftersom min man var på klassfest och ville ha chaufför. Blev väl inte sådär jättesent men ändå, ville ville ville inte gå upp imorse trots att klockan blev så mycket som 11. Började jobba 12.30 och hade bara ett tretimmarspass = skönt, alldeles lagom för mina fötter.

Synd nog skulle jag bli tvungen att dröja mig kvar i Falun en timme eftersom busshelvetena går med såna stora mellanrum på söndagar. Kom hem till 17 igen och möttes som tur var av en glad överraskning - mosters lilla guldklimp kom och stannade i två timmar. Älskade finaste Max!

Under väntetiden i Falun fick jag även en snilleblixt att jag skulle köpa mig lite grönt. Så, ordnade mig själv en potatis och purjolökssoppa hemma. Med en liten skvätt grädde blir det så ljuvt, så ljuvt! :) Ska äta lite mer soppor, grönsaker och rotfrukter inför min detox/fasta efter nyår.

Nu går Kent runt i spotify, har saknat deras musik. Min sambo hade städat lite tills jag kom hem, uppskattat :) kvällen får jag dock spendera själv eftersom tv-spel verkar vara så JÄVLA kul. Nej jag är inte bitter inte.. har väl ändå en bok jag ska läsa ut :)

Godkväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback