Wed: Dec. 30, 2009

Hallå hallå! Guten morgen, bom día, buenos días, godmorgen, καλημέρα!, fråga mig inte hur man uttalar det sista.. men om det mot förmodan skulle vara nån krek som läser här så har jag hälsat på dig med!

Igår kväll skrev äntligen Jaime till mig! Jag blev glad och samtidigt ledsen över att han inte hört av sig, men struntsamma nu. Att åka till California och umgås med honom, inom tre månader (!) skulle vara det bästaste bästa!! Hoppas han svarar nu!

Drömde en otrevlig dröm inatt, att Tomas "satte på" min kusin Felicia. Den var jävligt sjuk, öh, drömmen. Blev ledsen och sprang till min skobutik och grät ut hos min jobbarkompis Denise som sa att jag fick sova där ^^. Som tur var så vaknade jag rätt snart, vände mig om och gosade in mig i hans mjuka bröstkorg! <3

Det är sol även idag, har ätit min knäckemacka, druckit mitt kaffe, men jag ska spendera mina timmar inomhus runtspringandes med skoservice. Folk får ta och passa på om dom behöver nåt under mellandagsrean, speciellt när jag jobbar. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hasse

Kan minsann tänka mig att du är on fire där inne i the skoboutique! Rock on Hass. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback