Fredag, 27 augusti 2010

Dagens spektakel var riktigt kul! Åkte till Vero Moda kl10 och där träffade jag de andra tjejerna. Medan de gick och valde mellan kläder satte jag mig i sminkstolen. Det kändes riktigt kul att bli sminkad på riktigt. Sminkösen brukar sminka Regina Lundh för övrigt :)

Efter att jag tittat mig i spegeln fick jag prova en outfit de hade plockat ut, riktigt nöjd! Kavaj, topp, grön sjal, svart åtsmitande kjol och svarta leggings. Vi delade ut flyersen, jag fick ett presentkort och så var det hejdå. Gick väldigt snabbt. Fick behålla min fina outfit också! Kavajen är riktigt cool.

Tomas är och spelar fotboll i Täkt. Jag har varit på gymmet och sprungit/tränat armar (har jag sagt att jag ska bli kött så tamefan ska jag). Resten av kvällen är jag hemma. Ska jobba imorgon - upp 6 ungefär. Imorgon kväll ska vi på kräftskiva i Krylbo och då ska det blandas drinkar :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback