Torsdag, 12 augusti 2010

Jag spontanåkte till Krylbo igår för att hänga med Shirin och Ingo, ville fira att jag jobbat min sista dag. Så jag och Ingo drog in på systemet i Avesta och köpte rom, vin och öl. God mat, kyckling och ris, en hel del Ybuss-godis och popcorn, kvällen var fixad! Vi satt till och med och diskuterade politik, haha.
Imorse ropade jag till mig Mackan så han kröp ner hos mig i soffan under täcket, så kollade vi på Playhouse disney :) Guud, hur lyckas man avla fram en så söt unge?!

Två dagar kvar till Ålandsresan, looking forward to!

Tåget hem går inte förrän 13.20 så det blir lite mer gos med Max här. Väl hemma tänkte jag köpa poletter till solariet, mitt ansikte är helt fucked up. Eksem och skit.
Får väl se annars vad som händer, kanske drar till biblan och lånar massa gött att läsa :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback