Lördag, 7 aug 2010

Ni som läser här - lova att detta inte blir ett substitut för att ses/ringas/höras av, okay? För det var lite därför jag slutade blogga - jag vill ha mer riktig kontakt med mina vänner :).

Nu har sommaren rusat förbi. Peace & Love, en Uppsalavisit hos Mitra och Linn, monopolkväll i Krylbo med Shirin & Ingo, mammas födelsedag, Simons födelsedag, och en hel del jobb.

Jag fick nog världens bästa sommarvikariat, idag gjorde jag mitt sista långpass där, tråkigt men samtidigt lite skönt. Blir kanske timmis där i höst.

Jag har inte tränat sen i början på juli nån gång. Går och väntar på att Team Sportia ska få in min storlek av Nike Air Pegasus löpsko, längtar ut i spåret. Har anmält mig till hatha yoga tio veckor, och ska leta reda på boxercise här i Borlänge. Ser fram emot det eftersom hösten annars är så osäker!

Just nu känner jag mig ganska trött och utmattad efter en heldags jobb och massa tankar i huvudet. Så jag ska slå igång filmen jag just hyrde - Capitalism, a love story, av Michael Moore.

Just det, nästa lördag ska jag på kryssning med mamma och mina systrar. Det kommer bli så jäkla skoj! :)
Godnatt


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback