Fri: Feb. 12, 2010

Klockan är 07.38 och jag känner mig lika smidig som en 80-bastare. (Med bastare vill jag helt enkelt mena -åring). Nu har jag i alla fall två maskiner fullt rullande där nere i stugan. Men jag tänker FAN ta en tupplur någon gång under dagen, för natten till imorgon kommer jag nog sova halvmycket, och lördag-söndag ska jag och Tomas sova i........ tadam........ VÅNINGSSÄNG! Fan det är inte klokt.. kommer ju behöva sova den natten! Men vill sova med honom! Resan ner till Mexico kommer ta typ 1½ dygn :S.

Glömde säga att jag fick en vinöppnare av Felicia igår, samt en dosa General :D Tänk att den dosan kommer jag påbörja i Sverige, men slutföra i.. el Meco!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback