Thu: Feb. 19, 2010

Träffade aldrig engelskvinnorna igår, utan tog istället en busstur till Plaza Galerias. Hade bestämt träff med en finländska där som kom på besök med sin mexikanska klass till barnhemmet. Vi fikade på Italian Coffee company och strosade runt i alla miljarder butiker, var riktigt trevligt! :) Finns otroligt snygga klänningar i axelbandslösa modeller som jag bara älskar. Tyvärr har jag inte pengar till att köpa annat än det allra nödvändigaste.

Pratade även en stund med Tomas igår, men Skype krånglade en del, så det blev inte så länge. Fick en släng av hemlängtan, men eftersom han har det så bra där hemma så är det meningslöst, jag har det ju jäkligt kanon här med. Snart ska jag gå till bussen som tar mig till barnhemmet, men jag lär leta efter en hydrokortisonsalva i deras drugstore först, mina ögon vill snart inte mer. Torra och svullna om vartannat, jäkla temperaturomställningar.

Sista dagen med barnen innan jag tar helg. Idag ska jag göra ännu bättre jobb, ta ännu mera kort. :)


Noora


Här bor jag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback