Fri: Feb. 20, 2010

Om ni inte läser på http://peaceandloveimexico.blogg.se så publicerar jag även lite bilder här :)





Idag var det, som skrivet i andra bloggen, en riktigt fin solig dag. På barnhemmet och ute. Dom är fortfarande restriktiva med att jag filmar, men hoppas att det blir ändring till nästa vecka. Slutade för dagen runt 14, kom hem, slängde i mig nån form av köttbullar och pasta och senare papaya. Kan stolt säga att på 2 dagar har jag käkat ett kilo papaya och typ ett halvt kilo ananas, all fresh! ♥ :D Bra för magen minsann.

Har pratat en timme med min Hääss on the line Skype, slänger upp en bild på även henne. Once a homie, always a homie. Once a best homie, always a best homie! :D



Känner mig för övrigt väldigt hemma här. Det är nog för att jag är mer hemma i mitt own home, skallen. Life is a holiday under the sun, som Björn skulle ha sagt det. Byt ut holiday mot bitch och det är ändå lika trevligt ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hasse

Haha HomiezZ! Du, jag sitter här på morgonkvisten och garvar åt tanken på hur jag först lät igår "jag jag jag, och du förresten mig, MIG!" som jag skrev i sms.et, men det tål att upprepas -tack för att du ger mig en välbehövlig käftsmäll ibland :) fortfarande så himla stolt över dig, ditt arbete och stora hjärta. Peace and love hassis

Postat av: Sara

Jag är at service whenever you need it baby :D Tack, det värmer, det behövs!! Men vi är ju rätt synkade på alla fina saker du skrev så ;D ibland kan man få för mycket fritid bara! LÖV


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback