Fri: Feb. 26, 2010

Jäkla fin dag på barnhemmet. Skedde ett litet missöde på lunchen; Mariané åt knappt någonting. Jag tog ut henne i solen en stund, men tog sedan in henne igen för hon såg så extremt energilös ut. Satte rullstolen nära bordet med mat, och flickan måste varit döhungrig, för hon välte ut alla matskålar över sig.. haha! Så jag fick ta lilla gumman till sin säng, byta kläder, göra ren både henne och golvet. Sen matade jag henne med nappflaska i kanske 20 minuter, var så mysigt att bara ligga nära och hon älskade det. Kom ihåg att hon är 11 år men knappt kan röra sig.

Blev ingen fika ikväll med Citlaly, hon hade skolarbete att göra. Istället har jag pratat med Tomas ca en timme på skype, det är fasen rekord.
Haha, gud, vad löjligt det här kommer låta, men fasen vad båda fnissade, fnittrade, skrattade.. blir som nykära direkt vi är borta från varann mer än en vecka. Åh, baby baby, det var så underbart att prata :) Och om du läser här, bli inte skraj nu, men vet du hur underbart det känns med dig, tryggt, känna att man vill vara med någon livet ut, ha ungar, hus, ett liv, allting, jag blir tårögd.

Nog med känslodravvel, men det är bara en sån bra dag :) Ikväll ska Manuel skjutsa mig på sin "moto", motorcykel, till busstationen :) Ska vila lite och sen ladda upp med lite frukt, chips kanske, nåt sött, någon öl till bussresan, för efter en hel vecka med promenader till-från barnhemmet ska jag verkligen njuta i helgen, av god mat och andra goda saker!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback