Fri: Feb. 5, 2010

Jag väcktes av Tomas som stökade runt 07.00, bara kleva upp, koka mig ett ägg, bre en knäckemacka och sätta igång och diska upp efter gårdagen. Det visade sig att diskmaskinen inte diskat rent som vanligt, så jag fick diska upp det också :P. Begav mig ner till tvättstugan och tvättade hela fyra maskiner, torktumlade, sov lite däremellan och nu är jag klar. Eftersom jag hade tålamod har jag dessutom hunnit med att laga en ASGOD lunch; fullkornsris (som tar hela 45 minuter att koka) med köttfärssås från igår. Åhhh så gott det blev.

Ska om någon timme köra Tomas och hans brukare hem till honom. Efter det ska jag gå en promenad på gymmet, långsam sådan, för jag är rätt trött i benen. Ska ha lite soft musik i öronen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback